Saumaton ratkaisu poissaolojen ja poikkeamien raportointiin
Henkilöstöosaston ja palkanlaskennan voi olla vaikea seurata poissaoloja ja lomahakemuksia. Ratkaisumme poissaolojen hallintaan räätälöidään organisaatiosi tarpeiden mukaan. Sen avulla työntekijäsi voivat itse huolehtia poissaolojen raportoinnista, ja henkilöstö- ja palkanlaskentaosasto käsitellä poissaoloja tehokkaammin. Voimme auttaa sinua välttämään toistuvia kirjauksia, poistamaan palkanlaskennan virheet ja välttämään kirjaamattomien poissaolojen aiheuttamaa lisätyötä.


Automatisoitu poissaolojen hallinta antaa työntekijöille enemmän vaikutusvaltaa
Ratkaisumme poissaolojen ja poikkeamien hallintaan mahdollistaa työntekijöidesi tehdä poissaolo- ja poikkeamaraportoinnin itse muutamalla klikkauksella. Ratkaisumme avulla työntekijäsi voivat nopeasti ja helposti suorittaa tehtäviä, kuten tarkistaa lomakertymät ja lähettää lomahakemuksia ilman, että heidän tarvitsee puhua HR:n kanssa.

Älykkäämpää lomasuunnittelua
Poissaolojen hallintaan tarkoitetun alustan avulla jokainen työntekijä pääsee käsiksi työtovereidensa lomakalentereihin. He saavat yksinkertaisen yleiskatsauksen tiiminsä suunnitelluista lomista, jotta he voivat suunnitella omat lomansa. Kun työntekijä on jättänyt hyväksymispyynnön, hänen lomasaldonsa muutetaan vastaamaan pyynnön mukaista saldoa välittömästi.

Automatisoitu prosessi ja loma-anomus
Heti kun työntekijän loma-anomus on lähetetty, esimies saa viestin hyväksyä anomus. Hän pystyy tarkistamaan tiimin kalenterin pikaisesti ennen loman hyväksymistä. Kun hyväksyntä on lähetetty, poissaolotiedot kirjataan automaattisesti palkkaosastolle, mikä lisää tehokkuutta ja tarkkuutta.

Haluatko lisätietoa poissaolojen ja poikkeamien raportoinnista?
Varaa tapaaminen asiantuntijamme kanssa, niin kerromme, miten ratkaisumme voivat helpottaa organisaatiosi henkilöstö- ja palkkahallintoa.