SERVICE DESK
Tukea palkkapalveluasiakkaille
Neuvontapalvelumme avulla saat tukea vuoden jokaisena arkipäivänä – keskeytyksettä. Asiantuntijamme vastaavat nopeasti erilaisiin kysymyksiin, jotta sinä voi keskittyä ydinliiketoimintaasi.
Joustavaa ja varmaa tukea
Saat asiantuntevaa apua nopeasti ja keskeytyksettä. Palvelu skaalautuu tarpeisiisi ja tarjoaa joustavat yhteydenottotavat.
Turvallinen ja tehokas
Asiantuntijamme antavat nopeita ja tarkkoja vastauksia, jotta voit keskittyä ydinliiketoimintaasi.
Ei keskeytyksiä
Saat asiantuntevaa tukea joka arkipäivä, myös ruuhkapäivinä, ympäri vuoden.
Skaalautuva
Valitse tuen piirin kuuluvat henkilöt – esimerkiksi palkansaajat, esihenkilöt tai yhteyshenkilöt.
Joustava
Voit ottaa yhteyttä tukeen asiakassivujen kautta tai puhelimitse (myös takaisinsoittopalvelu).
Asiantuntevaa tukea

Neuvontapalvelun hyödyt
Neuvontapalvelumme avulla sisäisten tukiresurssiesi tarve vähenee, koska voit luottaa siihen, että tuemme organisaatiotasi. Service Desk first line -tiimimme koostuu asiantijoista, jotka osaavat auttaa sinua erilaisissa kysymyksissä.

Tukea erilaisiin palkka-asioihin
Autamme mm. seuraavissa kysymyksissä:
- Palkan vähennykset
- Loppupalkka
- Lomalainsäädäntö
- Lomapalkat ja -rahat
- Edut palkanlaskennassa
- Ulosottovähennykset
- Eri palkkaustavat- ja mallit
- Erilaiset todistukset, esim. palkkatodistukset
- Sosiaaliturvan/viranomaisten tulotiedustelut

Lyhyet jonot ja nopeat vastaukset
Saatavilla on eri yhteydenottovaihtoehtoja: palvelupyynnön luominen asiakassivujen kautta ja puhelinpalvelu takaisinsoittotoiminnolla.
Puhelinpalvelu palvelee arkisin klo 09-16 (poislukien arkipyhät). Palvelupyynnöt asiakassivujen kautta 24 tuntia vuorokaudessa, 365 päivää vuodessa.
Ota yhteyttä
Ota yhteyttä jo tänään, niin kartoitetaan yhdessä, miten ratkaisumme voivat tukea ja edistää henkilöstö- ja palkkahallintoasi.
Usein kysytyt kysymykset
Palvelu on tarkoitettu asiakkaillemme, jotka ovat ulkoistaneet palkkapalvelunsa meille.
Peruspalveluun sisältyy kolme yhteyshenkilöä, mutta tätä voidaan laajentaa – palveluun voidaan sisällyttää myös esihenkilöt tai kaikki palkansaajat.
Asiantuntijamme osaavat vastata yleisimpiin kysymyksiin mm. palkasta, palkkalaskelmista, lomista, veroista ja sairauslomista.
Siirrämme palvelupyynnön sisäisesti asianomaiselle osastolle. Pidämme palvelupyynnön avaajan aina ajan tasalla selvityksen edistymisestä.