1. Home>
  2. Palkka- ja HR-ratkaisut>
  3. Palkkaratkaisut>

SD WORX KEEP

Sähköinen arkistointi - Keep

SD Worx Keep on pilvipohjainen arkistointijärjestelmä palkanlaskennan ja muiden oikeudellisten asiakirjojen turvalliseen ja luotettavaan säilytykseen.

SD Worx Keep - sähköinen arkistointi

Säilytä asiakirjasi turvassa!

Kaikki mitä tarvitset asiakirjojen sähköiseen arkistointiin.

Turvallinen

Erilaiset asiakirjat ja dokumentit säilytetään turvallisessa pilviympäristössämme.

Käyttäjäystävällinen

SD Worx Keep on helppokäyttöinen ja nykyaikainen arkistointipalvelu.

Vaatimustenmukainen

Asiakirjoja säilytetään lain vaatima aika ja poistetaan automaattisesti, kun säilytysaika loppuu.

Helppo saatavuus

Asiakirjat ovat asianomaisten helposti saatavilla sähköisessä palvelussa – milloin tahansa.

Helppo ja turvallinen arkistointipalvelu

SD Worxin henkilöstöhallinnon ratkaisut

Asiakirjojen lataaminen ja etsiminen

  • Lataa asiakirjoja mistä tahansa järjestelmästä tai automaattisesti integraation kautta SD Worx W -palkkajärjestelmää tai Expense-ohjelmaa käytettäessä. Soveltuva materiaali mahdollistaa myös muut integraatiot.
  • Hae arkistossa olevaa aineistoa hakutoiminnolla useiden eri hakutekijöiden perusteella.
HR-palvelut

Pidämme asiakirjasi turvassa

  • Arkistointipalvelu sijaitsee SD Worxin turvallisessa pilvipalveluympäristössä Suomessa.
  • Palvelu huolehtii yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) noudattamisesta.
  • Asiakirjat poistetaan automaattisesti, kun niiden ennalta määritelty säilytysaika päättyy.

Kiinnostuitko?

Jos mietit, onko SD Worx Keep sinun organisaatiollesi sopiva ratkaisu, tai jos haluat suoraan tilata sähköisen arkistointipalvelun yrityksellesi, jätä yhteystietosi oheisella lomakkeella, niin asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

Usein kysytyt kysymykset

Voit luottaa siihen, että asiakirjasi ovat turvassa. SD Worx Keep -arkistointipalvelussa käytettävät kirjautumis-, salaus- ja purkutunnukset on tallennettu salatussa muodossa palveluun, joka sijaitsee SD Worxin pilvipalveluympäristössä Suomessa.

Kyllä. Voit ladata arkistoon yhden tai useamman tiedoston. Tiedostojen arkistointi aloitetaan "Tiedoston lataus" -välilehdeltä valitsemalla ensin arkistoitavan tiedoston asiakirjatyyppi ja valitsemalla määritetyt hakutekijät.

Aineistoja voidaan selata ja hakea arkistosta useiden hakutekijöiden perusteella. Voit hakea asiakirjoja dokumentin nimellä, tai voit hakea organisaatioon kuuluvaa asiakirjaa, tiettyä asiakirjatyyppiä, säilytysaikaa tai käyttää vapaata tekstihakua. Lisäksi voit muokata hakuasetuksia. Yrityskohtaisten hakutekijöiden osalta käyttäjä ylläpitää arkistoitavan aineiston yhteisiä hakutekijöitä. 
 

Sähköiseen SD Worx Keep -arkistointipalveluun ladatuille tiedostoille määritetään asiakirjatyyppi ja säilytysaika. Tiedostot säilytetään palvelussa asiakirjatyyppikohtaisen säilytysajan mukaisesti, minkä jälkeen tiedostot poistetaan automaattisesti ja turvallisesti arkistosta. Ajantasainen listaus asiakirjatyyppi- ja maakohtaisista säilytysajoista on tarkistettavissa arkistointipalvelusta.
 

Kyllä! Lue lisää SD Worxin vaatimustenmukaisuudesta verkkosivuiltamme: Customer data processing